صرفه جویی در انرژی با پنجره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

صرفه جویی در انرژی با پنجره upvc

پنجره upvc مزایای ویژه ای دارد که برای همگان آشنا است و اغلب افراد این پنجره ها را در ساختمان های خود استفاده می کنند. حتی اکثر افرادی که پنجره منزلشان قدیمی است، آنرا با پنجره های یو پی وی سی تعویض می کنند و با اینکار امنیت را در خانه برقرا می کنند، همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی خواهند کرد.
صرفه جویی در انرژی با پنجره upvc یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله بیشتر در این خصوص به شما توضیح خواهیم داد.

صرفه جویی در مصرف انرژی امروزه به دغدغه ای بزرگ برای افراد تبدیل شده است. بهتر است بدانید که حدودا ۳۰ درصد حرارت و یا خنکی هوا از طریق پنجره ها هدر می رود.
با استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و از اتلاف انرژی جلوگیری نمایید. البته باید به شرایط آب و هوایی توجه کرد و پنجره مناسب را نصب کرد.

 

فاکتورهای مهم برای انتخاب پنجره

  • ضریب کسب حرارت خورشیدی
    این ضریب مقدار حرارتی است که از پنجره عبور می کند. اگر این ضریب بالتر از ۵۵ درصد باشد، پنجره می تواند هوای داخل خانه را در هوای سرد کنترل کند. اگر ضریب کمتر از ۴۰ درصد باشد برای آبو هوای گرم مناسب می باشد.
  • نسبت عبوردهی نور به گرما
    عبارت است از نسبت عبور نور مرئی به کسب حرارت خورشیدی که اگر میزان آن بالا باشد بدین معنی است که پنجره میزان عبور نور را نسبت به حرارت موجود تنظیم می کند.
    البته فاکتورهای دیگری نیز هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند.

در کل پنجره های یو پی وی سی می توانند به خوبی در مصرف انرژی نقش مهمی را ایفا کنند. شما نیز اگر به فکر صرفه جویی در مصرف انرژی هستید می توانید با سیجاندژ تماس گرفته و پنجره مورد نظر خود را سفارش دهید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%d8%b5%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%b1%da%98%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, پنجره upvc ضد سرقت, مزایای پنجره upvc, صرفه جویی در انرژی, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: